
Vores bil bliver døbt ved Beagle kanalen, og ønskes tillykke med at nå til verdens ende

Vi bliver også døbt da vi på denne rejse er første gang vi har krydset ækvator
Drøm med på vores rejser

Vores bil bliver døbt ved Beagle kanalen, og ønskes tillykke med at nå til verdens ende

Vi bliver også døbt da vi på denne rejse er første gang vi har krydset ækvator
Sikke en rejse I er på… flotte billeder og fortællinger.. dejligt at kunne følge med
I ønskes alle tre en rigtig glædelig jul fra os i feld …
Tak skal i have. I ønskes også alle sammen en skøn jul. Vi er nu i El Calafate og tager ud af Wifi i morgen for at se Perito Moreno gletsjeren og så skal der vandres igen i Fitz Roy bjergene …. men mere om det når der engang bliver mere stabil Wi-Fi
Kære Lotte, Karen Marie og Flemming
Vi har via Ilse fundet ud af vi kan følge med på jeres spændende rejse og det lykkes os, at finde frem til jeres blog.
Vi ønsker jer et godt nytår og held og lykke med jeres kommende ture.
Vi følger spændt med.
Hej og Velkommen til. Del endelig blog/hjemmesiden hvis nogen vil læse med. Vi når jo desværre nok ikke til fætter og kusine fest til forår/sommer.
Hej Flemming
Det ser jo fantastisk ud og så er det jo alle søfolks mål at se Kap Horn.
glædelig hul og fortsat god og sikker rejse.
Hej Jens. Ja du må jo herned. Jeg føler mig også som en meget stor sømand nu.
Men det virker nu som en barsk tur nu da Panama kanalen er der. Der ligger nogle mere eller mindre forladte byer oppe i Chile der har levet af skibsbyggeri og skibstrafikken som vi nok også skal op og se.
Når jeg engang skal sejle til stillehavet, så kan jeg jo tage kanalen idet jeg har været her 😉
Glædelig jul selvfølgelig
Fantastisk tur kan I have en absolut vidunderlig Jul og et forrygende nytår med masser af nye eventyr
Hej Helle og Co – Lige over
Glædelig jul og er godt nytår ønskes I af hele vores familie + Else.
Hilsner herfra
Laurits og Edith
Hej – godt at høre fra jer. Hils mine kusiner og familier.
Forsinket glædelig jul (bagjul) og godt nytår.
Kære alle 3.
Vi ønsker jer, en rigtig godt nytår, med rigtig mange gode oplevelser.
Fra mor og far og chili.
Kære alle tre I ønskes et godt nytår over there fra Feld kærligst Ilse Ken Alex Anne Mathias Sofie og Helle
Tak skal i have allesammen